با وبسایت فروشگاهی بفروشید حتی در خواب

با وبسایت فروشگاهی بفروشید حتی در خواب

با وبسایت فروشگاهی بفروشید حتی وقتی که خواب هستید!

طراحی سایت فروشگاهی یکی از بهترین و بروز ترین نوع فروش می باشد. امروزه در سراسر دنیا از سایت های فروشگاهی برای فروش استفاده می‌شود. طراحی سایت فروشگاهی در پروسه فروش می‌تواند مسیر ها را کوتاه کند، خرید را آسان کند. شما با وبسایت فروشگاهی بفروشید حتی در خواب و یا در هر جایی محصولات خود را بدون درد سر بفرشید.

هر شخصی می تواند محصولی که مورد نیازش بوده را خریداری کند. با اعتماد به یک طراح سایت می توانید با هزینه ای متوسط و مقول یک سایت فروشگاهی طراحی کنید و تمام محصولات خود را در سایت به نمایش بگذارید. سپس مشخصات لازمی که نیاز است را درج نمایید وکاربر با انتخاب موارد مورد نیاز  به سبد خرید هدایت شده پس از ثبت اطلاعات خود و پرداخت خرید خود را نهایی کند.

به همین راحتی با وبسایت فروشگاهی بفروشید حتی در خواب، یک پیام برای شما ارسال شده و شما بسته سفارشی را ارسال می کنید. حال شما تصور می کنید یک سایت فروشگاهی در دقیقه می‌تواندپاسخگوی چند کاربر باشد؟ قبل از آنکه بخواهیم در مورد ضرورت طراحی سایت فروشگاهی صحبت کنیم ابتدا چند راه پر کاربرد فروش را بررسی کنیم.

فروشگاه‌های فیزیکی

فروشگاه فیزیکی در ابتدا ملزم آن است که یک مکان در حد توان خود اجاره و یا خریداری کنیم. در معمولی ترین نقطه شهر بالغ بر چند صد میلیون تومان نیاز به هزینه دارد .

حال فرض بگیریم مکان را مهیا ساختیم پس از آن بحث طراحی داخلی و در نهایت محصول خود را بفروش می‌رسانیم. آیا از نظر اقتصادی مقرون بصرفه است؟ از این مهم‌تر، ما می توانیم در روز پاسخگوی چند مشتری باشیم ؟

سوالات مشتریان

آقا قیمت این جنس چند؟
آقا رنگ دیگه هم داره؟
امکان پرو دارد؟
رنگ بندی هاشو نشون میدید؟
سایزبندی چی داره؟
تخفیف هم داره ؟

وباید شما به تک تک سوالات پاسخ دهید و در نهایت 30% از این مشتری ها خرید انجام دهند.

فروش در شبکه های مجازی

شبکه های مجازی از کم ترین راههای فروش می باشد و تا حدودی مشتریان خاص خود را دارد و اگر بتوانیم از راهکارهای درست استفاده کنیم قطعا بفروش خواهیم رسید. شاید در نگاه اول آسان باشد، اما نیاز به تخصص خود دارد و مشکلات مربوط به نوع خود.

آقا قیمت این جنس چند؟
آقا رنگ دیگه هم داره؟
امکان بر گشت یا تعویض داره؟
رنگ بندی هاشو نشون میدید؟
سایزبندی چی داره؟
تخفیف هم داره ؟
پرداخت در محل دارید؟
به شماره کارتی پرداخت کنم؟

فرض میگیریم تمام سوالات پاسخ داده شد و مشتری قصد خرید دارد حال بخش دوم ماجرا این است که باید آدرس،مشخصات، فیش واریز و بعد انجام ارسال

شما تصور می کنید یک ادمین در روز می تواند پاسخگوی چند مشتری باشد ؟

راهکار چیست؟ تا بفروشیم حتی در خواب

راهکار بسیار ساده است. شما می‌توانید با داشتن یک وبسایت به تمام این درد سرها پایان دهید. ما اینجا هستیم تا به شما در فروش محصولاتان کمک کنیم. مشاوره ما رایگان می‌باشد.

2 نظر در “با وبسایت فروشگاهی بفروشید حتی در خواب

  1. Mahdavan گفت:

    قیمت طراحی سایت فروشگاهی چنده؟

    1. solmaz گفت:

      از منو لیست قیمت ها رو میتونید ملاحظه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم