طراحی سایت چه مراحلی دارد؟

طراحی سایت چه مراحلی دارد؟

طراحی سایت چه مراحلی دارد؟ برای این که بتوانید به طور کامل با مراحل مختلف طراحی سایت آشنا شوید. بهتر است تا از افراد متبحر در این حوزه کمک بگیرید. زیرا در حال حاضر صاحبان کسب و کارهای زیادی برای توسعه تجارت خود تمایل به ایجاد یک سایت پیدا کرده اند.

در ادامه، مطالب بیشتر در مورد این موضوع و گروه های طراحی معتبر ارائه می دهیم .

بررسی طراحی سایت و دانستن اینکه چه مراحلی که در پیش دارد

طراحی سایت معمولاً به ساخت و راه‌اندازی صفحات موجود در وب می گویند که به صورت کدنویسی با زبان های مختلف برنامه نویسی و یا استفاده از قالب های آماده انجام می شود.

در ابتدای کار برای ایجاد وب سایت ها از زبان html استفاده می‌شد. اما در حال حاضر با پیشرفت زبان های برنامه نویسی به راحتی می ‌توان از زبان css در جهت ساخت صفحات بهتر استفاده کرد.

به طور معمول گروه طراحی سایت با همکاری یکدیگر می توانند بهترین سایت ها را از لحاظ شکل ظاهری و همچنین رابط کاربری طراحی و تولید کنند.

مرحله اول برای شروع کار، بررسی نیاز مشتری و مشخص کردن یک نمای کلی از سایت است. که به شکل کامل جایگاه و چیدمان المان ها و عناصر مختلف در صفحات سایت مشخص می گردد. به این مرحله در اصطلاح وایرفریم می گویند.

مرحله دوم طراحی گرافیک سایت، است. که با استفاده از نرم‌افزارهای مخصوص صورت می گیرد. با توجه به نوع کسب و کار اینترنتی، رنگ بندی و گرافیک سایت مشخص می گردد.

مرحله سوم، کدنویسی و برنامه نویسی سایت که با توجه به نوع نیاز مشتری، می ‌توان از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس و یا فریم ورک های اختصاصی استفاده نمود.

آخرین مرحله راه اندازی وب سایت در بستر جهانی اینترنت است. تا از هر نقطه جهان قابل دسترس باشد. برای این منظور باید یک هاست و دامنه معتبر تهیه کرد.

طراحی سایت چه مراحلی دارد؟

عوامل موثر بر برآورد قیمت طراحی سایت

در حال حاضر با وجود امکانات بسیار زیاد برای طراحی سایت، در صورت نیاز با قیمت های متفاوتی در بین این گروه ها روبرو می شوید.

در حال حاضر هیچ گونه استاندارد خاصی برای محاسبه دقیق قیمت طراحی های سایت وجود ندارد. و هر شرکت برای خود با توجه به سیاست‌ های داخلی و همچنین بازار رقابتی تعرفه های خاصی ارائه می کند.

مهمترین عوامل موثر بر برآورد قیمت عبارتند از:

  • قالب های آماده و استفاده از سیستم های مدیریت محتوا مانند: وردپرس و جوملا و یا طراحی به صورت کاملاً اختصاصی با کدنویسی.
  • استفاده از زبان های برنامه نویسی سطح بالا و یا سطح پایین.
  • داشتن تجربه مناسب برنامه‌نویسان، طراحان گرافیک و کلیه گروه طراحی.
  • برند و نام تجاری شرکت های انتخابی برای برنامه نویسی وب سایت.
  • ارائه پشتیبانی و خدمات مختلف پس از پایان طراحی وب سایت.

بهترین شرکت ها در این حوزه در ایران

در صورت گشت و گذار در فضای اینترنت، حتما با شرکت های مختلفی در این حوزه آشنا شده اید. که هر کدام از نرم افزارها و سیستم های مختلفی استفاده می کنند.

این شرکت طراحی سایت به عنوان یکی از بهترین ها در ایران محسوب می‌شود؛ زیرا با داشتن یک تیم متخصص و متبحر کلیه خدمات مربوط به طراحی وب ها را ارائه می دهد.

مهمترین ویژگی این شرکت که به عنوان بهترین ها محسوب شده، ارائه یک پشتیبانی واقعی و پیگیر پس از ساخت وب سایت و تنها نگذاشتن کسب و کارها است.

سخن پایانی

امیدواریم در این مقاله با تیم دیجیتال مارکتینگ 12rang به خوبی متوجه شده باشید که طراحی سایت چه مراحلی دارد. شما می توانید طراحی انواع سایت های خود را با پشتیبانی به ما بسپارید. و با خیالی آسوده سایت دلخواه خودتون رو تحویل بگیرید. هم چنین میتوانید کار سئوی سایت طراحی شده و پشتیبانی بعد از آن را نیز به ما بسپارید.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم