طراحی سایت شرکتی به چه صورت است؟

طراحی سایت شرکتی به چه صورت است؟

سایت شرکتی چیست؟

سایت شرکتی سایتی است که شرکت‌ها به وسیله آن خدمات خودشان را به صورت آنلاین معرفی می ‌کنند. و در آن به معرفی فعالیت ها، ارائه نمونه کار‌ها و راه‌ های برقراری تماس می ‌پردازند. در ادامه به شما توضیح خواهیم داد که طراحی سایت شرکتی به چه صورت است؟ و وب‌سایت چه تاثیری در دیجیتال مارکتینگ یک شرکت دارد؟

امروزه داشتن سایت شرکتی برای کسانی که در انواع صنف‌ ها فعالیت می ‌کنند؛ بسیار مهم است. زیرا از طریق آن بدون در نظر گرفتن فاصله جغرافیایی، می ‌توانند با همه مشتریان در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند. همچنین به صورت مستقیم و بدون واسطه اقدام به فروش کالاهای خود کنند.

سایت شرکتی برای فعالیت ‌های زیادی برنامه ریزی و طراحی می ‌شود. که در اکثر موارد، طراحی آن توسط شرکت ‌های طراحی و برنامه نویسی انجام می‌ شود.

طراحی سایت شرکتی پروسه طراحی و گسترش یک سایت تجاری است که نباید با سایت تبلیغاتی اشتباه گرفته شود. تمرکز سایت شرکتی بر کارکرد تجاری، اخبار شرکت و کارمندان است؛ در حالی که تمرکز سایت ‌های تبلیغاتی بر تبلیغ محصولات و خدمات است.

 نکات مهم برای درک این که طراحی سایت شرکتی به چه صورت است؟

یکی از ویژگی‌های مهم سایت‌ شرکتی، صفحه‌ی اصلی سایت است که نخستین تاثیرات در آن ایجاد می‌شود. مشتری در اولین نگاه متوجه می‌شود که سایت چه شرکتی و درباره چه چیزی است.

صفحه اصلی را به جایی تبدیل کنید که مشتری کسب و کار شما را سریع درک کند. یکی دیگر از این ویژگی‌ها که به بازدیدکنندگان کمک می‌کند. تا به صفحات پربازدید سایت بروند؛ پاورقی سایت است که در پایین صفحات سایت قرار دارد.

ویژگی بعدی صفحه یک سایت شرکتی، درباره ما است که اطلاعات کاملی درباره شرکت به بازدیدکنندگان می‌دهد. این اطلاعات را می‌توانید در صفحه اصلی سایت بارگذاری کنید.

همچنین می‌توانید یک صفحه جدا به کاربران اختصاص دهید، که می‌خواهند اطلاعات بیشتری درباره شرکت کسب کنند و در آن به معرفی شرکت خود بپردازید.

ویژگی دیگر سایت شرکتی، صفحات داخلی سایت است که در آن صفحات متعددی درباره کارکنان که براساس مقام اشخاص مرتب می‌شود و شامل اسامی و تصاویر کارمندان است؛ وجود دارد.

عملكرد، که در آن خدمات بر اساس ویژگی هایشان دسته بندی می‌شوند.

بخش نظرات که در واقع مکالمه را شروع می‌کند. بخش پرسش و پاسخ که در آن پاسخ سوالات اساسی که برای بسیاری از بازدیدکنندگان پیش می آید؛ قرار می‌گیرد و پیوندهای داخلی که با قرار دادن سایت‌های مشابه برای کسانی که به سایت شما علاقه مند هستند، می‌توانید افراد را مدت زمان طولانی تری در سایت خود نگه دارید.

و در آخر، کارکرد‌های پشتیبانی سایت‌ شرکتی مانند سیستم مدیریت محتوا که تمام محتوای سایت را ذخیره می‌کند تا پس از حذف در صورت نیاز بتوانید دوباره به آن دسترسی داشته باشید. ابزار سئو که کمک می‌کند از کلمات کلیدی که اکثر افراد جستجو می‌کنند؛ استفاده کنید و محتوا را به گونه‌ای بنویسید که باعث جذب بازدیدکنندگان شود.

ابزار‌های تجزیه و تحلیل که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بفهمید چه کسانی از سایت شما بازدید کردند و چه مدت زمانی را صرف کردند و با توجه به این اطلاعات می‌توانید بخش‌های کم بازدید سایت را تغییر دهید.

توضیحات محتوا که بخش اضافه کردن توضیحات متا تگ و به روز رسانی را ارائه می‌دهد، که منجر به بهتر شدن سئو می‌شود و در جست و جو‌های ویژه سایت شما ظاهر می‌شود.

مزیت‌های یک طراحی سایت شرکتی خوب

سایت شرکتی که به خوبی طراحی شده‌ باشد، باعث ایجاد تصور اولیه بهتری برای بازدیدکنندگان می ‌شود. در نظر آنان معتبر جلوه می کند. که در نتیجه می شود که با جذب بیشتر بازدیدکنندگان، درآمد شما را افزایش می‌دهد.

علاوه بر آن سبب می شود که سایت شما را در رتبه بندی ها میان موتور‌های جستجو حفظ شود و نرخ پرش بازدیدکنندگان را کاهش دهد. علاوه بر آن باعث می‌شود آنان در سایت شما بمانند و محتوای کسب و کار شما را بررسی کنند. اگر سایت شما طراحی ضعیفی داشته باشد برای بروز رسانی آن باید هزینه‌ های زیادی را بپردازید.

در حالی که با داشتن یک طراحی خوب دیگر نیازی به بروز‌رسانی سایت نبوده و در هزینه‌ها صرفه جویی می‌شود. همچنین این امکان را به شما می‌دهد که در آینده به راحتی قابلیت های بیشتری به سایت خود اضافه کنید. همچنین با داشتن به روز ‌ترین گرایش‌ های طراحی از رقبای خود عقب نمانید و خدمات شما در بازار رقابتی به یک برند تبدیل شود.

در پایان:

امیدواریم در این مقاله از سایت 12rang به اندازه کافی متوجه شده باشید که طراحی سایت شرکتی به چه صورت است؟ تیم دیجیتال مارکتینگ 12رنگ آماده همکاری با شما عزیزان در جهت طراحی انواع سایت ها از جمله سایت های شرکتی و بهینه سازی سئو وبسایت و پشتیبانی آن‌ها می باشد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم